Thursday 22 September 2011

PERLUMBAAN BARU BERMULA B-)








BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..


ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT MENGUNJUNG DI


BLOG SAYA YANG TAK SEBERAPA INDAH NI ... ---->








TERIMA KASIH KERANA KEMUDAHAN INI DAPAT 


MEMBANTU SAYA DAN KAWAN-KAWAN UNTUK MELUAHKAN & JUGA MENCARI

ILMU TAMBAHAN YANG BERGUNA UNTUK DIKONGSIKAN BERSAMA-SAMA.. 

     PENGETAHUAN YANG SANGAT LUAS DAN BERGUNA 


    UNTUK JANGKA MASA TERDEKAT DAN 

             JUGA MASA AKAN DATANG  ... 

INSYA ALLAH.. B-)











4 comments:

  1. cantiknyer gambAR ABG Syahmi ber'background'kan hutan dan syalalah...cantik sangat....dah la pakai baju kuning dan dikenakan pula dengan kopiah hijau ..sepertimana rasulullah katakan bahwa jika iginkan ketenangan ,lihatlah warna hijau,lautan dan muka orang yang alim,warak,dan bertaqwa....saya tengok kesemuanya ada pada abang syahmi....take care and good luck untuk menempuhi kehidupan yang akan datang demi kepentingan ISLAM....dulu,kini dan selamanya

    ReplyDelete
  2. saya harap abng syahmi dApat bawakan kepada masyarakat tentang isu2 yang 'bombastic' lagi lepas ni.....

    ReplyDelete
  3. BEST!!!!MANTAP LAH....terpesonalah dengan blog yang cantik ni...dan muka yang hensem tu....take care

    ReplyDelete
  4. gaya yang mempersona lagi cantik..tertarik..menarik...saya nak tanya camne nak bangun subuh awal?...

    ReplyDelete